Grupul TOYA cuprinde:
![]() |
TOYA Romania S.A. - înfiinţată în 2003 ca filială cu centru logistic în Bucureşti |
![]() |
TOYA S.A. – compania mamă din Polonia, având sediul central în Wroclaw, care gestionează strategia şi creşterea valorii portofoliului filialelor. Are două centre logistice în Wroclaw şi Mlochow. |
![]() |
YATO China Trading CO., LTD – înfiinţată în 2008 ca filială cu centru logistic în Shanghai |
![]() |
TOYA S.A. Nadarzyn – înfiinţată în 2007 cu centru logistic in Mlochow (langa Varsovia) |
HISTORIA
1990 - Este înfiinţată TOYA IMPORT-EKSPORT S.C.
2001 - Transformarea TOYA IMPORT-EKSPORT S.C. în societate pe acţiuni TOYA S.A.
2001 - Centru modern de Logistică şi Distribuţie în Wroclaw ( 8 etaje, locuri pentru 15000 de paleţi, suprafaţă peste 3000 mp)
2001 - Înfiinţarea sucursalei TOYA S. A. în Pruszkow
2002 - Înfiinţarea sucursalei TOYA S.A. Kryniczno- Toya Golf & Country Club
2002 - Implementarea sistemului ERP, unul dintre cele mai avansate sisteme de planificare a resurselor
2002 - Dezvoltarea mărcii TOYA S.A. Kryniczno – Imobiliare TOYA GOLF
2003 - Diversificarea mărcii – crearea unor noi mărci: YATO, FALA, FLO, POWER UP, STHOR, VOREL
2003 - Înfiinţarea TOYA ROMANIA S.A. în Bucureşti
2006 - Deschiderea unui teren de golf din clasa superioară TOYA – GOLF
2007 - Centru modern de Logistică şi Distribuţie în Polonia, Mlochow, lângă Varşovia
2008 - Înfiinţarea YATO China în Shanghai (sediu şi centru logistic modern cu suprafaţa totală de peste 3000 mp )
2011 - Impartirea diviziei imobiliare si golf TC&CC (Kryniczno) in doua companii separate.
MARCI
YATO – unelte manuale de uz profesional. Această marcă este cunoscută pe piaţă datorită calităţii ridicate şi preţurilor bune ale produselor oferite. Produsele au un design estetic, modern iar oferta se extinde continuu prin noi linii de produse. Produsele din marca YATO pot fi utilizate în trei domenii: ateliere de reparat maşini, construcţii şi grădinărit.
VOREL – unelte pentru utilizatorii care apreciază ergonomia şi preţul bun. Pentru uzul bricolerilor şi în gospodării. Marca este caracterizată prin echilibrul între calitate şi preţ. Include un domeniu larg de unelte DIY şi pentru construcţii, unelte de măsurat şi unelte electrice şi accesorii pentru maşini.
STHOR – marca include unelte electrice de uz comun, moderne. Se plasează în clasa mijlocie de produse. Caracteristicile sale sunt preţul bun, designul modern şi ergonomia. Unelte pentru DIY şi gospodării. Pentru utilizatori care apreciază calitatea la preţuri bune. Marca STHOR include, de exemplu, fierăstraie circulare, rotopercutoare şi polizoare unghiulare.
POWER UP – unelte electrice pentru bricoleri mai exigenţi. Caracteristicile mărcii sunt calitatea bună şi preţurile bune. Cuprinde, de exemplu, maşini de găurit cu impact, polizoare, rotopercutoare, pompe de apă, compresoare pentru spălare sub presiune, pistoale de aer cald, rindele, pistoale de lipit cu adeziv sau cu aliaj.
FLO – serie completă de unelte pentru grădină, manuale şi electrice. Gama largă de unelte cu această marcă cuprinde aproape toate produsele necesare într-o grădină. Marca se plasează în categoria mijlocie de produse. Ea include fierăstraie pentru pomi, foarfece, fierăstraie de mână, topoare, sisteme de stropire, unelte electrice pentru grădinărit, unelte de grădinărit cu motoare cu benzină, cazmale şi greble.
FALA – marca include mixere, robinete, capete de duş, cântare de baie, scaune de toaletă, şi o gamă largă de accesorii moderne de baie.